Bergen.. ..we got a problem :S - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Masha Hoogeboom - WaarBenJij.nu Bergen.. ..we got a problem :S - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Masha Hoogeboom - WaarBenJij.nu

Bergen.. ..we got a problem :S

Door: Masha

Blijf op de hoogte en volg Masha

28 December 2011 | Nederland, Mijdrecht

In mijn hoofd gaat het al maanden, ik ga pas 1 januri weg ik heb nog alle tijd, nog alle tijd om dingen te regelen en te hamsteren. Maar nu 4 dagen voor vertrek denk ik jeejtje ben ik er wel kaar voor..

.. er klaar voor om zonder mijn vriend en familie en andere naasten voor mezelf te zorgen
.. er klaar voor om erachter te komen hoe goed ik echt ben in hints, aangezien ik mijn noors nog niet helemaal onder controle heb
.. er klaar voor om erachter te komen hoe het is om drie maanden niet te sporten, zal ik terug komen en de eerste reactie van mensen zal zijn jeejtje wat heb jij een plofkop??
.. er klaar voor om erachter te komen wie mijn echte vrienden zijn en of ik ook gelukkig kan zijn zonder mijn vrienden

Ik heb maar besloten om heel cool te doen en ervan uit te gaan dat alles helemaal perfect gaat verlopen. Nog vier dagen..

  • 28 December 2011 - 19:18

    Gusta:

    Jeej, Masha heeft ook een blog! Ik ga zeker alles lezen hoor, dus schrijf maar veel. :D Waarschijnlijk wordt het wel lastig, maar komt alles uiteindelijk helemaal goed. Vertrouw daar maar op. Hoewel... als ik die koffer zie, gaat die nooit dicht! ;)

  • 28 December 2011 - 21:39

    Kelvin:

    Ik zie dat je vogel het ook al helemaal geweldig vind dat je vertrekt!

  • 29 December 2011 - 08:33

    Chantal:

    hahaha stress kip! het komt echt helemaal goed!

    succes en vooral: veel plezier!!!!!

    xxxjes Channie

  • 29 December 2011 - 09:23

    Natasja:

    Ik weet zeker dat alles goedkomt. en tja die taal! daar heb je ook wel een moeilijk land voor uitgekozen.
    gelukkig hoef je nog niet bang te zijn voor bevroren tenen. want in Noorwegen is het ook nog boven nul!
    Hoe zit t met je huisdier :D die wil ook mee zo te zien.
    geniet er maar van en maak je geen zorgen! ik kan uit ervaring zeggen dat het een TOPtijd wordt :D

    afscheidsknuffels.....

  • 29 December 2011 - 19:04

    Mariska:

    Wat schattig dat ie boven op je spullen zit! Misschien wil ie mee?

  • 02 Januari 2012 - 21:30

    Lisanne:

    Hoi Masha,

    Geniet van de mooie tijd. Veel plezier!

    x Lisan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mijdrecht

Masha

Actief sinds 05 Okt. 2011
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 15632

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 30 Juli 2015

New York en Costa Rica

12 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Peru

01 Januari 2012 - 01 April 2012

Buitenlandstage Noorwegen

Landen bezocht: