Whiehoe eerste stageweek - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Masha Hoogeboom - WaarBenJij.nu Whiehoe eerste stageweek - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Masha Hoogeboom - WaarBenJij.nu

Whiehoe eerste stageweek

Door: Masha

Blijf op de hoogte en volg Masha

02 Februari 2012 | Noorwegen, Bergen

Na het geweldige weekend, op zatedag lekker relaxen pannekoeken eten in één van de gezamelijke keukens en 's avonds lekker uitgeweest eerst na een preparty bij een Noors klasgenootje van mij (super mooi appartement echt te wouw) om vervolgens door te gaan naar een club in eenn grot met het thema "Ugly dancing" we hebben dus de grootste lol gehad :D :D

Op zondag hebben we lekker een stukje gewandeld samen met Nic, Marijke en Annelous en zijn we uitgekomen in een fjord aan het einde van Bergen, met als resultaat een prachtig mooie bloedblaar maar maakt u geen zorgen het gaat helemaal goed komen :P

Op maandag morgen was het dan eindelijk tijd voor mijn eerste stagedag in een privekliniek op de MRI. Mijn gebeleider die dag was Youri van Gelder (athans de Noorse variant) en ik mocht gelukkig al heel veel doen. 's avonds zijn we naar anne-marit geweest onze noorse buddy om warme chocolademelk met wafels te eten onder het genot van een filmpje..

Dinsdag had ik mijn tweede dag stage en net zo super vet als de eerste. En omdat Annelous avonddiensten heeft heb ik die avond bij de Belgische meisjes gegeten en lekker zitten kletsen tot het kaarsje een beetje uitging.

Op woensdag heb ik mijn mentor ontmoet Helene een 11 jaar oud meisje gevangen in het lichaam van een 30 jarige met super blond haar.. dus we hebben dikke lol met zijn tweetjes achter de MRI bediening gehad. Die avond heb ik samen met Annelous bij Nic in de gezamelijke keuken gegeten waar wat Italiaanse jongens bier aan het maken waren/ aan het meeeten waren ^^ ook wel heel gezellig, maar datstage lopen begin me ondertussen wel echt een beetje op te breken. Allemaal interesante en wat aangrijpende cassusen en een hoop gezeligheid..

Nu is het vandaag donderdag en heb ik bijna het hele MRI programma in mn eentje mogen doen ^^ huphup voor mij, maar behalve een mega niertumor bij een man van 80 met 4 hernia's en een meisje van 17 met mega MS was het niet heel spannend. Maar het absolute hoogetepunt vandaag was de lasagne uit de oven bij de Belgische meisjes thuis (hoor ik daar een halleluja?!?)

Morgen al weer de laatste dag stage lopen deze week, gelijk door naar school voor Noorse les en gelijk door om te eten en te douchen en 's avonds de boogie woogie leren dansen ^^

Ik hou jullie natuurlijk up to date zoveel als dat kan :P

  • 02 Februari 2012 - 22:24

    Wilco:

    Hoi, Masha
    dat klinkt allemaal als een druk maar interessante programma. veel nieuwe indrukken en ook een hoop lol. geniet er maar van want voor je het weet ben je weer thuis. Met je kids gaat het prima , Jim heeft ze goed onder de duim samen met Cis.
    groet, wilco

  • 03 Februari 2012 - 12:46

    Paula:

    Hey,

    Wij hebben hier nu ook sneeuw...

  • 03 Februari 2012 - 16:54

    Masha:

    tja paula dat verbaast me niks de opmerking we hebben hier nu ook bergen had ik veel gekker gevonden ^^

  • 04 Februari 2012 - 16:56

    Gusta:

    Klinkt als een leuke stage en veel gezellige activiteiten. Hoe gaat het met je Noors? Kan je al een beetje communiceren?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Bergen

Masha

Actief sinds 05 Okt. 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 15627

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 30 Juli 2015

New York en Costa Rica

12 Mei 2013 - 12 Juni 2013

Peru

01 Januari 2012 - 01 April 2012

Buitenlandstage Noorwegen

Landen bezocht: